bazarnews

کد خبر: ۶۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
هند نوجوان ۱۶ ساله‌ای را که تهدید به بمب گذاری خانه یکی از بازیگران مطرح سینمای این کشور کرده بود بازداشت کرد

. این نوجوان اهل ایالت اوتار پرادش هند که هویتش مشخص نشده با ارسال یک ایمیل به اداره پلیس بمبئی مدعی شد که بمبی را در خانه گرانقیمت سلمان خان، سوپراستار سینمای بالیوود واقع در " باندرا" هند کار گذاشته است.

در این ایمیل، نوجوان با تهدید پلیس گفته بود که این بمب ظرف چند ساعت آینده در خانه سلمان خان منفجر خواهد شد. این ایمیل در تاریخ ۴ دسامبر به پلیس ارسال شد، اما جزئیات آن به تازگی توسط پلیس در اختیار رسانه‌های هندوستانی قرار گرفت.

در حالی که در سلمان خان در خانه حضور نداشت بلافاصله ماموران پلیس در خانه این هنرپیشه معروف هندی حضور پیدا کردند. ماموران پلیس بلافاصله عملیات جست‌وجو را برای یافتن و خنثی سازی بمب آغاز کردند، اما پس از جست‌وجو‌های فراوان که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید مشخص شد که این تهدید واقعی نبوده است. در هنگام عملیات جست‌وجو سلمان خان به همراه خانواده‌اش در خانه حضور نداشتند.

پلیس هند پس از اتمام عملیات جست‌وجو و مطمئن شدن از غیرواقعی بودن این تهدید اقدام به شناسایی و دستگیری این نوجوان کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این نوجوان بعدا بدلیل عدم تشکیل پروندهجرم قابل تشخیص آزاد گردید

برچسب ها: سینما ، سوپراستار ، قتل
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: