bazarnews

کد خبر: ۶۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
مهدی سلحشور گفت: سردار سلیمانی در طول فعالیت خود در سوریه با حداقل استراحت در روز عملیات‌ها و نیرو‌ها را هدایت می‌کردند.

مهدی سلحشور در پنجمین نشست صمیمانه جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت (ع) که در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد، با اشاره به اینکه یک سرباز باید از تمام جان و زندگی خود برای انجام تکالیف خود گذشت کند، اظهار کرد: سردار سلیمانی و امثال ایشان توانستند مسیر خود را به خوبی پیدا کنند و در این راه قدم‌های مؤثری بردارند، امیدواریم ما نیز با پیروی از آن‌ها از این کاروان عاشقی جا نمانیم.

این مداح برجسته کشور با بیان اینکه امیدواریم با تکلیف به وظایفی که رهبر انقلاب برای ما مشخص کرده است، شرمنده شهدا نشویم، مطرح کرد: سردار سلیمانی در خصوص فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب تاکید داشتند که فضای بسته ایجاد نشود چراکه ایجاد چنین فضایی نیروها را از جبهه انقلاب و نظام دور خواهد کرد.

وی تاکید کرد: باید فضا برای جبهه انقلاب را باز نگه داریم و افراد مختلف و به ویژه نسل جوان را به این جبهه بکشانیم؛ ما وظیفه روشنگری و باز نگه‌داشتم آغوش امام حسینی (ع) انقلاب اسلامی را به عهده داریم.

سلحشور ادامه داد: سردار سلیمانی در ادامه بیان کردند که نباید انقلاب اسلامی را به مرزهای ایران محدود کنیم بلکه باید جبهه انقلاب را فراتر از مرزها و تا دور دست‌ها امتداد دهیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم خون سردار سلیمانی نقطه بیداری تمام مؤمنین باشد، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم به مؤمنین فرمان بیدار بودن می‌دهد در نتیجه باید خون سردار سلیمانی بیداری در بیداری اسلامی و انقلابی در انقلاب اسلامی باشد.

این مداح برجسته کشور با بیان اینکه هیأت‌ها باید در مسیر شهیدپروری گام بردارند، عنوان کرد: هر هیأتی باید یک شیء بی را در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی در پیش بگیرد و اگر نتوانیم از این شیب استفاده کنیم و حرکت خنثی داشته باشیم قطعاً در سال‌های آینده شرمنده شهدا خواهیم شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: