bazarnews

کد خبر: ۶۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
تیم ملی فوتبال مردان بزرگسال آمریکا که قرار بود اردویی در کشور قطر برگزار کند اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های امنیتی که در منطقه بوجود آمده این اردوی خود را لغو کرده و در قطر حاضر نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با اینکه طبق برنامه قرار بوده برای پشت سر گذاشتن یک اردوی آمادگی به کشور قطر سفر کند به دلیل نگرانی‌های امنیتی ناشی از رویدادهای اخیر خاورمیانه از این سفر صرفنظر کرده و اردوی تیم ملی این کشور را لغو کرده است.

در بیانیه این فدراسیون که در وبسایت آن منتشر شده چنین آمده:" با توجه به وضعیت بحرانی در منطقه، فدراسیون فوتبال آمریکا تصمیم گرفت سفر تیم ملی مردان این کشور به قطر را که قرار بود  در ماه ژانویه در اردوی تمرینی شرکت کند به تعویق انداخته است. ما در حال حاضر در حال تلاش برای مهیا کردن اردوهایی جایگزین هستیم چرا که تیم ملی آمریکا قرار است روز اول فوریه به مصاف کاستاریکا برود".

فدراسیون فوتبال آمریکا همچنین از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر اقداماتش برای  میزبانی از تیم ملی این کشور تشکر کرده و در این بیانیه گفت:" ما با فدراسیون فوتبال قطر در حال همکاری هستیم تا در آینده نزدیک بتوانیم به همراه تیم ملی از امکانات و تجهیزات و مهمان‌نوازی این کشور استفاده کنیم".

فرتاک/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: