bazarnews

کد خبر: ۶۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کریم باقری که سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی را دارد، در حال حاضر با عنوان غیر رسمی سرمربی، در تیم محبوبش مشغول است.

تمرین امروز پرسپولیس در میان غیبت گابریل کالدرون و دستیارانش برگزار شد. آن ها که در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، در شرایطی به کشور خود سفر کردند که از وضعیت مالی و همچنین دیگر شرایط در باشگاه پرسپولیس ناراضی بودند و همین موضوع، ابهام های زیادی را حول بازگشت یا عدم بازگشت آن ها شکل داده است.

 

با این وجود قرمزها با یک روز تاخیر، تمرینات خود را استارت زدند و همچون ابتدای فصل، کریم باقری به عنوان مسئول فنی تیم، اداره تمرین را برعهده داشت. در تابستان با توجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری تا زمان حضور کالدرون نفر اول کادرفنی پرسپولیس بود و حالا دوباره چنین نقشی را بر عهده گرفته است.

با توجه به میزان مقبولیت آقا کریم بین هواداران، در ابتدای فصل هم پیشنهاد سرمربیگری به او داده شد اما باقری با رد این پیشنهاد، دستیار کالدرون شد و ترجیح داد که جانشین برانکو نباشد. او با تواضع خاصی، چنین پستی را بیش از توانایی و شایستگی خود دانست و همین واکنش بود که محبوبیتش را بیشتر و بیشتر هم کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: