bazarnews

کد خبر: ۶۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
عبدالناصر همتی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تشکر و قدردانی از اقدام اخیر سپاه پاسداران در پاسخ موشکی به رفتار‌های خصمانه آمریکا اظهار کرد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم که به درخواست حماسه آفرینان کشور و مردم عزیزمان پاسخ مثبت دادند. ان‌شاءالله در آینده شاهد آثار مثبت این اقتدار جمهوری اسلامی خواهیم بود.

گروه بورس،بانک و بیمه بازارنیوز: رئیس کل بانک مرکزی ایران با تاکید بر حضور بانک مرکزی در بازارهای مالی خاطرنشان کرد: اوضاع در بازارهای مالی خوب است و همانطور که قبلا قول دادیم بانک مرکزی در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد.

وی افزود: امیدواریم با تدابیری که در بانک مرکزی اتخاذ کردیم و اقداماتی که در حال انجام است، شاهد ثبات خوب و تعدیل شده نرخ ارز در بازار باشیم.

رییس کل بانک مرکزی در ادامه، نوسان‌ اخیر در بازار ارز را ناشی از شوک‌های سیاسی دانست و گفت: تغییرات اخیر نرخ ارز در اثر شوک‌های سیاسی بوده و ماندگار نیست، در صرافی‌های رسمی نرخ ارز از آن چه در فضای مجازی نوشته می‌شود بسیار پایین‌تر است و در حال تامین تقاضای واقعی از طریق صرافی‌ها هستیم.

همتی در پایان تصریح کرد: البته آثار شوک‌های روانی ناشی از تنش‌های سیاسی در جای خود باقی است اما به‌تدریج پایان خواهد یافت و تلاش می‌کنیم نرخ ارز به ارزش ذاتی خود نزدیک شود.

برچسب ها: همتی ، بانک مرکزی ، دلار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: