bazarnews

کد خبر: ۶۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان از جابه جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور از طریق مسیرهای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند.

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: با دریافت این خبر، تیمی از ماموران زبده پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر وارد عمل شدند و با کنترل مبادی ورودی شهرستان، اعضای این باند حرفه‌ای و مسلح قاچاق مواد افیونی را که با یک پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در یکی از مسیرهای فرعی بودند را  شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند قاچاق که خود را در یک قدمی چنگال قانون می‌دیدند بدون توجه به دستور ایست پلیس پس از طی مسافتی شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده و قصد فرار از محل را داشتند.

وی بیان داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر پس از مقابله به مثل در یک درگیری سنگین، اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق موادافیونی را زمین‌گیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در این عملیات ۲نفر از سوداگران مرگ به هلاکت و چهار نفر دیگر از آنان دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و ۸۰۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۲تیغه خشاب و ۵۰ تیر جنگی کشف شد.

وی با تأکید بر اینکه ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر حضور فعال دارند و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز، از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با فعالیت باندهای قاچاق و فروشندگان موادمخدر با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است./ ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: