bazarnews

کد خبر: ۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
روحانی گفت: سانحه سقوط اندوهبار یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراینی در حوالی شهرستان شهریار تهران که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز از جمله عده‌ای از جوانان دانشجو و سایر ملیت‌ها شد، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در این پیام تسلیت ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسألت کرد.

رییس جمهوری تاکید کرد: لازم است همه نیروهای امدادی، انتظامی و دستگاه های مسئول از جمله وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و امور خارجه، ضمن شناسایی و تعیین هویت جان باختگان و کاهش آلام خانواده‌های این عزیزان، علت وقوع این سانحه تأسف بار بررسی و پیگیری قانونی لازم را برای احقاق حقوق بازماندگان به عمل آورند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی که صبح امروز(چهارشنبه) تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش سوزی در قسمت موتور دچار نقص فنی شد.

بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت و بزودی فهرست مسافران ایرانی و خارجی حادثه سقوط هواپیمایی بوئینگ اوکراینی که از چند ملیت هستند، اعلام می شود.

به گفته رییس سازمان اورژانس کشور در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند./ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: