bazarnews

کد خبر: ۶۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
آلینا هافبک با استعداد بارسلونا گفت: تنها یک بار عمر دوران ورزشی شما پیش رویتان است و در این شرایط باید به سمت جلو قدم برداشته و در تصمیم گیری شجاعت به خرج دهید.

از کارلس آلینا به عنوان یکی از بااستعداد ترین بازیکن بارسلونا یاد شده و بسیاری او را وارث بازیکنان بزرگ خط میانی بلوگرانا می دانند. البته کارلس آلینا چند روز قبل و بعد از تحمل یک نیم فصل نیمکت نشینی، به طور قرضی راهی رئال بتیس شده تا فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. حالا کارلس آلینا مدعی شد نمی توان احتمال انتقال به رئال مادرید در آینده را رد کرد.

کارلس آلینا گفت: "تنها یک بار عمر دوران ورزشی شما پیش رویتان است و در این شرایط باید به سمت جلو قدم برداشته و در تصمیم گیری شجاعت به خرج دهید.

احتمال انتقال به رئال مادرید؟ شما نمی دانید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید تیم رقیب به شمار می آید. تمام زندگی من در بارسا رقم خورده است، اما آنها همیشه به من آموخته اند که هرگز نگویم هرگز. زیرا در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. البته بی شک رئال مادرید تیم رقیب است و من هرگز متعلق به مادرید نبوده ام."

برچسب ها: بارسا ، آلینا ، رئال
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: