bazarnews

کد خبر: ۶۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با خانواده‌های سادات حسینی و رشیدی از جانبخاتگان حادثه غمناک روز سه شنبه ۱۷ دی ماه شهر کرمان در حاشیه تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

پورابراهیمی در این دیدار ضمن تسلیت و تجلیل از جایگاه معنوی و مذهبی خانواده افزود: موضوع این حادثه تلخ در دستور کار مجلس خواهد بود.

او با تقدیر از این روحیه بالا و عزتمندانه پدر این عزیزان بیان کرد: این روحیه بالا وظیفه ما را برای پیگیری موضوع سنگین‌تر می‌کند و باید در چند محور پیگیر این حادثه تلخ باشیم

پورابراهیمی افزود: علل و عوامل حادثه تلخ روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در کرمان باید شناسایی و دلایل بررسی شود و اگر قصوری وجود داشته باشد براساس ضوابط و مقررات مورد مواجهه قرار گیرد.

او عنوان کرد: انتظار از شخص استاندار و مسئولان اجرایی است که به این موضوع بی تفاوت نباشند و سرکشی به آسیب دیده‌ها نیز صورت گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما این هفته در مجلس موضوع امکان قرار گرفتن این جانباختگان در زمره شهدا را از طریق نامه‌ای به رهبری پیگیری می‌کنیم و با توجه به ویژگی‌های این حادثه و شرایط خاصی که در مراسم معنوی رخ داده، در صورت صلاحدید رهبری به عنوان شهدا محسوب شوند تا التیامی بر خانواده جانبحتگان باشد.

پورابراهیمی اظهار کرد: نشست مشترک با حضور وزیر کشور به عنوان متولی حوزه امنیت داخلی کشور در مجلس برگزار شود با حضور در کمیسیون امنیت ملی بررسی ابعاد مختلف حادثه صورت گیرد و گزارش به صورت جامع و کامل باید ارائه گردد و اعزام تیم تخصصی از وزارت کشور در دستور کار قرار می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: