bazarnews

کد خبر: ۶۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
باشگاه بارسلونا برای اولین بار در صدر فهرست ثروتمندترین باشگاه‌های جهان قرار گرفت.
بر اساس اعلام «دلویت»، شرکت حسابرسی آمریکایی که بزرگترین شرکت خدمات حرفه‌ای در جهان به شمار می‌رود، باشگاه بارسلونا با درآمد ۸۴۰.۸ میلیون یورویی از حق پخش تلویزیونی، اسپانسر‌ها و فروش بلیت در طول فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای اولین بار ثروتمندترین باشگاه جهان لقب گرفت.

رئال مادرید که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ ثروتمندترین باشگاه جهان معرفی شده بود، در این فهرست با یک پله سقوط و با درآمد ۷۵۷.۳ میلیون یورویی در مکان دوم جای دارد و باشگاه منچستریونایتد بدون تغییر جایگاه با درآمد ۷۱۱.۵ میلیون یورویی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

باشگاه بایرن مونیخ هم با درآمد ۶۶۰.۱ میلیون یورو جایگاه چهارمی خود را حفظ کرد و بالاتر از باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن (یک پله صعود) و منچسترسیتی (یک پله سقوط) ایستاده که به ترتیب ۶۳۵.۹ میلیون یورو و ۶۱۰.۶ میلیون یورو درآمد داشته‌اند. لیورپول، قهرمان اروپا هم با ۶۰۴.۷ میلیون یورو تغییری در جایگاه هفتمی‌اش به وجود نیامده است.

همچنین تاتنهام با درآمد ۵۲۱.۱ میلیون یورویی دو پله صعود داشته و در مکان هشتم جای گرفته، چلسی با درآمد ۴۱۳ میلیون یورویی یک پله سقوط کرده و در رتبه نهم ایستاده و یوونتوس هم با ۴۵۹.۷ میلیون یورو درآمد و با یک پله صعود، مکان دهم را به خود اختصاص داده است.

تیم فوتبال بارسلونا , تیم فوتبال رئال مادرید , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال لیورپول انگلیس , تیم فوتبال چلسی انگلیس , تیم فوتبال تاتنهام انگلیس ,

تسنیم /
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: