bazarnews

کد خبر: ۶۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله ضمن نپذیرفتن مسئولیت حمله موشکی به مواضع نظامی نیروهای دولت مستعفی یمن در مأرب گفت که «اگر ما آن را انجام می‌دادیم، یقینا آن را علنی اعلام می‌کردیم».

«محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب اعلام کرد که ضمن نپذیرفتن حمله موشکی به مواضع شبه‌نظامیان طرفدار «عبدربه منصور هادی» رئیس دولت مستعفی یمن در مأرب واقع در شرق این کشور گفت که این حمله «کار ما نبود».

البخیتی دوشنبه شب به شبکه خبری الجزیره گفت که «مسئولیت حمله به مأرب را نمی‌پذیریم و اگر این حمله از جانب ما صورت گرفته بود، یقینا آن را علنی اعلام می‌کردیم».

شنبه شب پایگاه نظامی متعلق به شبه‌نظامیان طرفدار منصور هادی در شهر مأرب هدف حمله موشکی قرار گرفت که بر اثر آن، 116 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

دوشنبه شب هم مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی»‌ در شهر مأرب واقع در شرق این کشور، هدف حمله موشکی قرار گرفت.

ارتش یمن مسئولیت حملات موشکی دوشنبه شب و همچنین شنبه شب را بر عهده نگرفته‌ و هنوز مشخص نیست که چه گروهی این حملات موشکی را انجام داده است.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: