bazarnews

کد خبر: ۶۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
بازارنیوز بررسی می کند؛
نوسانات ارزی و ریالی در سالهای گذشته، برخی را به فکر سرمایه گذاری انداخته است. در این بین به نظر می رسد بازار دلار، سکه و سهام، پیش از گذشته در نزد عده ای محبوب شده اند. در این جا می کوشیم به وضعیت این بازارها در هفته پیشین بپردازیم.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: نوسانات ارزی و ریالی در سالهای گذشته، برخی را به فکر سرمایه گذاری انداخته است. در این بین به نظر می رسد بازار دلار، سکه و سهام، پیش از گذشته در نزد عده ای محبوب شده اند.

 

ریزش بورس دور از انتظار نبود

بازار سهام، که بعد از اصلاحی سنگین، فوق العاده رشد کرد، در هفته گذشته شکل و شمایلی واقعی به خود گرفت و شاخص تقریبا 0.2 درصد افت داشت. علی صادقین کارشناس بازار سرمایه در این باره گفت: شاخص بورس بعد از عبور از مرز 400 هزار واحد، به لحاظ تکنیکالی وارد نقطه مقاومت شد، به همین دلیل اصلاح شاخص بورس، دور از انتظار نبود.

 

ارز و طلا، در انتظار یک زد و خورد

در بازار ارز همچون گذشته سیاست های تثبیتی بانک مرکزی جواب داد و دلار در قیمت 12 هزار و 950 تومان تومان بسته شد.

اما در بازار طلا، سکه تمام بهار آزادی، با وجود اینکه هفته های پر تلاطمی را تجربه کرد، در هفته پیشین با کمترین میزان نوسان در قیمت 4 میلیون 827 هزار تومان بسته شد. به نظر می رسد تنها اتفاقی که ممکن است طلا و دلار را مجددا در سیر صعودی قرار دهد، هیجان و زد و خورد سیاسی است. 

برچسب ها: بورس ، طلا ، ارز ، دلار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: