bazarnews

کد خبر: ۶۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
انوشیروان محسنی بندپی گفت: مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق باید در صدر اولویت‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران باشد.

انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از تشدید عملیات پیشگیری و بازرسی از واحدهای عرضه پوشاک قاچاق در بازار تهران تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: گزارشات ارائه شده در خصوص پایش و شناسه دار کردن انبارهای استان تهران حاکی از تحرک خوب در این بخش است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم لذا باید تمام تلاش‌ها در جهت شناسه دار کردن انبارها باشد.

استاندار تهران در ادامه به مبارزه جدی و توجه ویژه به پوشاک قاچاق اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به ایام پایانی سال و تقاضای مردم برای خرید این کالاها باید بازرسی‌های ستاد از واحدهای عرضه برندهای پوشاک قاچاق در بازارهای تهران تشدید شود تا گام مؤثری در این راستا برداشته شود.

وی بیان داشت: مبارزه همه جانبه با عرضه پوشاک، که کشور در تولید این کالا مزیت نسبی دارد موجب امید و دلگرمی تولیدکنندگان این کالا است و از همه مردم نیز باید بخواهیم نسبت به این موضوع حساس بوده و به رونق تولید ملی توجه بیشتری داشته باشند.

محسنی بندپی در خصوص برخی اختلافات بین گمرک و تعزیرات در خصوص ورود کالاهای قاچاق به استان تهران نیز اظهار داشت: در این رابطه کمیته حقوقی ستاد باید اظهار نظر کند.

خبرگزاری اقتصادی ایران/

برچسب ها: بازرسی ، قاچاق ، پوشاک
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: