bazarnews

کد خبر: ۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
وضعیت بازارها در هفته گذشته؛
در هفته گذشته، بازار سرمایه ۲.۵ درصد، سکه ۲.۶ درصد و دلار ۴ درصد رشد داشته اند که سبب شد هفته‌ای نسبتا خوب را برای سرمایه گذاران رقم بزنند.

گروه بورس، بانک و بیمه بازار نیوز: هفته گذشته هفته ای نسبتا پر تب و تاب برای سرمایه گذاران بود و بازارهای دلار، سکه و سهام به ترتیب بیشترین افزایش ارزش را به خود اختصاص دادند .

 

2.5 درصد رشد، سهم بازار سرمایه

بازار بورس به سقف کانال خود رسید و شاخص 427 هزار و 139 واحدی را تجربه کرد و این بدان معناست که بورس در هفته پیشین 2.5 درصد رشد داشته است. جالب است بدانید که از ابتدای سال تا کنون، شاخص بیش از 135 درصد رشد داشته است . حالا باید بیش از گذشته مراقب بود چون اصلاح بازار دور از انتظار نیست.

 

بازار طلا، بالاتر از بورس

اما در بازار طلا، سکه تمام بهار آزادی با رشد 2.6 درصدی مواجه شد و قیمت آن از 4 میلیون و 900 هزار تومان در اول هفته، به 5 میلیون و 30 هزار تومان در انتهای هفته رسید. شایان ذکر است که قیمت سکه مدتها در کانال 4 میلیون تومان، در حال نوسان بود که نهایتا و پس از گذشت مدتی طولانی، به 5 میلیون تومان رسید.

 

رشد دور از انتظار دلار

اما رشد 4 درصدی قیمت دلار نسبت به اواخر دی ماه، اتفاقی بود که تعجب عده زیادی را برانگیحت. از این گذشته، قیمت دلار آن قدر مشغول نوسان های کوتاه بود که حجم معاملات آن بسیار کم شده بود و این افزایش قیمت جای تعجب دارد.

برچسب ها: بورس ، طلا ، سکه ، دلار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: