bazarnews

کد خبر: ۶۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف کشور پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که برای معرفی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بهره برداری از چند طرح به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است در بدو ورود در یاسوج در خصوص سهم مالیات در بودجه سال آینده گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حدود ۱۷۵ هزار میلیارد تومان برای مالیات در نظر گرفته ایم که نظر به عملکرد ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی این بخش در بودجه امسال، این سهم معقول است.
محمدباقر نوبخت در خصوص ظرفیت صادرات یک میلیون بشکه در روز افزود: با توجه به در نظر گرفتن قیمت ۵۰ دلاری نفت در بودجه سال آینده و قیمت بیش از ۶۰ دلاری نفت رقم درنظر گرفته شده در بودجه واقع بینانه است.
وی در خصوص دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اصلاح قانون بودجه هم گفت: موضوع در چهار محور و در قالب ۶۵ طرح آماده و تقدیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی شد که تاکنون در ۱۵ مصوبه مدون شده که در صورت تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی زمینه اجرا آن فراهم می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان امسال برای اجرای طرح های عمرانی پرداخت شده که آثارش در پایان هفته ها در سفر وزرا به استان ها و افتتاح طرح ها مشهود است.
نوبخت خاطرنشان کرد: پرداخت های به موقع پاداش بازنشستگی و حقوق کارکنان دولت نشان از این دارد که دشمنان ما با تحریم اقتصادی گرچه شرایط را سخت کرده اند اما مانع رکود کار نشده اند.

 

فارس /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: