bazarnews

کد خبر: ۶۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
در پی افتتاح ناقص زیرگذر استاد معین؛
شهردار تهران پس از حواشی افتتاح ناقص زیرگذر استاد معین، شهردار منطقه ۹ را برکنار کرد.

پیروز حناچی شهردار تهران در پی حواشی رخ‌داده درباره افتتاح ناقص پروژه زیرگذر استاد معین، علی مفاخریان شهردار منطقه 9 را عزل و سیدمصطفی موسوی‌لاری را به عنوان سرپرست این منطقه منصوب کرد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 9 عصر امروز برگزار می‌شود و این در حالی است که تا این لحظه پست دیگری برای شهردار سابق منطقه 9 از سوی شهردار تهران در نظر گرفته نشده است.

مراسم افتتاح زیرگذر استادمعین صبح دیروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، زهرا نژادبهرام و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران و همچنین برخی از معاونان شهردار از جمله حامد مظاهریان معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

مراسم افتتاح این پروژه با حواشی و اعتراضات اهالی منطقه استادمعین تهران روبه‌رو بود و اهالی نسبت به افتتاح این پروژه معترض بودند؛ برخی از اهالی منطقه اعلام کردند: سال‌ها در حین اجرای این پروژه با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده‌ایم و قرار بود از شمال به جنوب این زیرگذر استفاده شود که مطلع شدیم در افتتاح امروز صرفاً دسترسی شمال به جنوب آن نهایی شده است!

اما شهردار تهران در پاسخ به اعتراضات شهروندان این منطقه گفت: ما در خصوص پروژه استادمعین، نقشی در طراحی آن نداشتیم که اگر داشتیم شاید جور دیگری آن را طراحی می‌کردیم تا امروز عده‌ای از شهروندان ناراضی نباشند چرا که استارت این پروژه از دوره گذشته کلید خورده بود.

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: