bazarnews

کد خبر: ۶۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
رئال مادرید با شکست برابر رئال سوسیداد از صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری باز ماند.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری پنجشنبه شب پیگیری شد و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال سوسیداد رفت. سفیدپوشان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شدند و از صعود به نیمه نهایی بازماندند.

مارتین اودگارد در دقیقه ۲۲ دروازه رئال مادرید را باز کرد. سفیدپوشان نتوانستند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند و در مقابل ممکن بود چند بار دروازه شان باز شود. در نهایت نیمه نخست با پیروزی رئال سوسیداد به پایان رسید. 

اشتباه‌های مدافع‌های مادرید در نیمه دوم هم دیده شد و میزبان ضربه سختی خورد. ابتدا الکساندر ایساک گلزنی کرد اما داور به کمک VAR آن را آفساید اعلام کرد.  با این حال این بازیکن در دقیقه ۵۴ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. او در ادامه با اشتباه ناچو گل دیگری را وارد دروازه سفیدپوشان کرد. مارسلو بالاخره یک گل به نام مادرید ثبت کرد اما ضعف خط دفاعی میزبان موجب شد رئال سوسیداد گل دیگری به ثمر برساند. میکل مرینو در دقیقه ۶۹ نتیجه را ۴ بر یک کرد.

در ۱۵ دقیقه پایانی مادرید به حمله‌هایش افزود و پس از این که گل وینیسیوس جونیور آفساید اعلام شد رودریگو در دقیقه ۸۴ گل دوم این تیم را به ثمر رساند. فشار میزبان بیشتر شد اما توپ ها به گل تبدیل نمی شدند. داور شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در دومین دقیقه ناچو با ضربه سر گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسد. آندونی گروسابل با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار کمی برای سفیدپوشان در جبران نتیجه راحت شود. با این حال شاگردان زین الدین زیدان فرصت کمی داشتند و نتوانستند بازی را به تساوی برسانند. در نهایت رئال سوسیداد در جمع چهار تیم برتر کوپا دل ری قرار گرفت.

 

ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: