bazarnews

کد خبر: ۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص تیراندازی ماموران پلیس به سرنشینان پراید توضیح داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در پی اخبار منتشر شده در خصوص فوت راننده و جراحت سرنشین پراید در پی تیراندازی ماموران گشت پلیس، گفت: ساعت ۲ بامداد امروز ۱۸ بهمن، ماموران انتظامی پاسگاه روستای نظرآقا از توابع شهرستان دشتستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید بدون پلاک مظنون شدند که سرنشینان پراید به محض دیدن عوامل انتظامی اقدام به فرار کردند.

سرهنگ جهانبخش طهماسبی بیان کرد: پلیس بلافاصله به تعقیب این خودرو پرداخت اما سرنشینان خودرو پراید با بی اعتنائی به دستور ایست پلیس و به قصد فرار از دست ماموران به مسیر خود ادامه دادند.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس با رعایت اصول تیراندازی ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کردند، ادامه داد: راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرد و به مسیر خود ادامه داد، در این حال ماموران با تیراندازی به سمت لاستیک خودرو قصد داشتند آن را متوقف کنند، اما تیر‌ها با برخورد به بدنه خودرو به راننده و سرنشین برخورد کرد.

این مقام انتظامی استان بوشهر گفت: راننده خودرو بر اثر شدت جراحت در صحنه حادثه فوت کرد و سرنشین آن به دست عوامل امدادی به سرعت برای مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تسلیت به خانواده فرد جان باخته در این حادثه تاکید کرد: پلیس در حال بررسی این موضوع است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: