bazarnews

کد خبر: ۶۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
در حالی که تابستان و پاییز سال جاری شاهد کشف و توقیف تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرقانونی بوده ایم، فرآیند شناسایی دستگاه‌های قاچاق همچنان ادامه دارد.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: در حالی که تابستان و پاییز سال جاری شاهد کشف و توقیف تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرقانونی بوده ایم، فرآیند شناسایی دستگاه‌های قاچاق همچنان ادامه دارد.
سرهنگ حسن آشیانی، فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب، با بیان اینکه هشت دستگاه استخراج بیت کوین قاچاق که مربوط به تولید این رمزارز است، در شهرستان خوشاب کشف شد، اظهار کرد: ارزش این محموله ۶۰۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب با بیان اینکه فردی در منزل شخصی خود اقدام به استخراج ارز دیجیتال کرده است، افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی با بازرسی از محل تعداد ۸ دستگاه استخراج بیت کوین به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند که در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
اگرچه در ماه‌های گذشته نرخ شناسایی و توقیف دستگاه‌های استخراج بسیار پایین آمده است، اما همچنان شناسایی ادامه دارد. تعداد دستگاه‌هایی که شناسایی می‌شود در مقایسه با ماه‌های گذشته بسیار کمتر است و ارزش آن‌ها نیز بسیار کمتر شده است. این در حالی است که فعالان حوزه‌ی استخراج ارز دیجیتال از تعرفه‌ی برق و هم چنین فرآیند اخذ مجوز بسیار ناراضی هستند و در تلاش برای تغییر این روند می‌باشند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: