bazarnews

کد خبر: ۶۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
الری هارمون، مدیر عامل وب گاه رسانه ی بیت کوین، کوین نینجا Coin Ninja و بنیانگذار ارائه دهنده ی کیف پول رمزارز دراپ بیت (DropBit) متهم به استفاده از ابزارهای حریم خصوصی بیت کوین شده است.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: الری هارمون، مدیر عامل وب گاه رسانه ی بیت کوین، کوین نینجا Coin Ninja و بنیانگذار ارائه دهنده ی کیف پول رمزارز دراپ بیت (DropBit) متهم به استفاده از ابزارهای حریم خصوصی بیت کوین شده است. دادستان های فدرال آمریکا هارمون را به پولشویی و انتقال پول بدون مجوز FinCEN متهم می کنند. 

براساس حکم دستگیری هارمون، گفته می شود که او بیش از ۳۵۴٫۴۶۸ بیت کوین را به ارزش ۳۱۱ میلیون دلار در زمان انجام تراکنش ها پولشویی کرده است و به کاربران ابزار حریم خصوصی Helix و موتور جستجوی وب تاریک به نام Grams این امکان را می دهد که معاملات خود را در آلفابی (AlphaBay) که یک بازار وب تاریک شناخته شده و در سال ۲۰۱۷ میلادی بسته شده است انجام دهند. Helix به کاربران اجازه می دهد که سکه ها را قبل از خرج کردن از طریق یک تراکنش کوین جوین ترکیب کنند. ترکیب سکه ها با پولشویی و سایر فعالیت های غیرقانونی همراه بوده است. هارمون به خاطر این جرائم ادعاشده به ۳۰ سال زندان محکوم شده است.

طبق گزارش ها، برادر هارمون بیان کرده است که دارایی های کوین نینجا بلوکه شده است و اف بی آی ۴ هزار دلار را در قالب بیت کوین از گره شبکه ی لایتنینگ حذف کرده است. هارمون خبر آزادی با وثیقه را تکذیب کرده است، زیرا او خطر بزرگی محسوب می شود، حتى درصورتی که همه ی دارایی های او را مصادره کرده باشند. دراپ بیت مورد توجه ویژهی بیت کوینرها قرار گرفته است، به طور خاص به این دلیل که به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین را با استفاده از شماره تلفن ها در زنجیره و از طریق شبکه ی لایتنینگ ارسال کنند. از آنجا که سرمایه های دراپ بیت بلوکه شده است. برادر هارمون  توسعه دهندگان آن شخصاً سرمایه ی مورد نیاز برای انجام کارهای آن را تأمین می کنند.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: