bazarnews

کد خبر: ۶۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
سالاری گفت: پنج هزار میلیارد تومان به تازگی از دولت دریافت شده و از هفته آینده بدهی سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی را صفر خواهیم کرد.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران اظهار کرد: پنج هزار میلیارد تومان به تازگی از دولت دریافت شد؛ این مبلغ در بدنه سازمان برنامه و بودجه معطل بود، اما سرانجام اجرایی شد.
او از آمادگی این سازمان برای تغییر وضیعت شورای عالی، خبر داد و گفت: کسی اصرار ندارد بدنه سازمان دولتی بماند و در فضای کسب وکار هر چقدر مشکلات بیشتر شود، مشکلات ما نیز بیشتر است، زیرا فعالان اقتصادی تأمین‌کنندگان اصلی منابعی هستند که صرف بازنشستگان و ... می‌شود.
به گفته سالاری هفته آینده مطالبات بخش خصوصی تا پایان شهریور پرداخت شده و همچنین بدهی به بانک‌ها کاهش خواهد یافت.
این مقام مسئول خطاب به اعضای اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: گرفتاری‌های بازرگانان به تأمین اجتماعی هم سرایت می‌کند، اما باعث نمی‌شود قانون را کنار بگذاریم، منابع نسل آینده را اکنون مصرف نمی‌شود و به آن‌ هم می‌اندیشیم.
سالاری از آمادگی این سازمان برای تغییر وضیعت شورای عالی، خبر داد و افزود: کسی اصرار ندارد بدنه سازمان دولتی بماند و در فضای کسب‌وکار هرچقدر مشکلات بیشتر شود، مشکلات ما نیز بیشتر است، زیرا فعالان اقتصادی تأمین‌کنندگان اصلی منابعی هستند که صرف بازنشستگان و ... می‌شود.

 

فصل اقتصاد /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: