bazarnews

کد خبر: ۶۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازارنیوز خبر داد؛
الیاس حضرتی گفت: پس از انتخابات و بازگشت نمایندگان به مجلس، بحث بودجه در صحن علنی مطرح است که احتمالا تا پایان سال طول بکشد؛ بنابراین امکان قرائت این گزارش تا پایان سال جاری وجود ندارد.
گروه بازرگانی بازارنیوز: الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد هیئت تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا توسط مجلس، گفت: گزارش تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا به پایان رسیده و ما آن را به هیئت رئیسه برای قرائت در صحن علنی مجلس تقدیم کردیم.

وی افزود: پس از انتخابات و بازگشت نمایندگان به مجلس، بحث بودجه در صحن علنی مطرح است که احتمالا تا پایان سال طول بکشد؛ بنابراین امکان قرائت این گزارش تا پایان سال جاری وجود ندارد.

حضرتی ادامه داد: پیشبینی می‌کنم زمان قرائت این گزارش در صحن علنی، بعد از بازگشت نمایندگان از تعطیلات عید نوروز باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، علت تاخیر در قرائت این گزارش در صحن علنی را تعدد دستورات در صف قرائت، عنوان کرد و اظهار داشت: نوبت‌های قرائت در صحن علنی مجلس خیلی طولانی است و علت این که گزارش تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا ماه‌هاست در انتظار قرائت قرار دارد، همین مورد است.

حضرتی در پایان از معرفی دستگاه‌های کم کار در روند تحقیق و تفحص امتناع کرد و گفت: الان نمی‌خواهم گزارش را مطرح کنم و برای این موضوع منتظر بمانید تا متن گزارش در صحن علنی قرائت شود، آن زمان متوجه خواهید شد.

گفتنی است؛ مردادماه سال جاری، احمد انارکی، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از نهایی شدن گزارش این هیئت و ارائه آن به هیئت رئیسه جهت قرائت در صحن علنی خبر داده بود.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: