bazarnews

کد خبر: ۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
پس از شیوع ویروس کرونا در ایران برخی از پزشکان به شهروندان مواد غذایی خاصی را جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا، توصیه کردند. با گذشت چند روز از این توصیه ها، حالا شاهد افزایش قیمت این اقلام خاص در بازار هستیم.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: پس از شیوع ویروس کرونا در ایران برخی از پزشکان به شهروندان توصیه کردند که برای افزایش ایمنی بدنشان از ویتامین ث و مواد غذایی دارای طبع گرم استفاده کنند.

 

جولان دلالان در بازار خوراکی

بنابراین ظرف مدت چند روز، مردم کشور، به علت نگرانی از ابتلا به کرونا، وادار به خرید سیر، زنجبیل و مرکبات (خاصتاً لیمو ترش) و ... شدند. گفتنی است بعد از این اتفاق، ترکش ویروس کرونا علاوه بر بازار تجهیزات بهداشتی، بازار برخی اقلام خوراکی را نیز هدف قرار داد. به طوری که برخی از اقلام در بازار صیفی‌جات در چند روز اخیر با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای همراه شد.

 

لیمو ترش 50 هزار تومان/ افزایش چند برابری صیفی جات

در حال حاضر، لیمو ترش در حدود قیمت 40 تا 50 هزار تومان در بازار موجود است و سیر نیز در همین محدوده در بازار به فروش می رسد. در این بین، زنجبیل نیز در امان نبود و به قیمت 120 هزار تومان رسید.

خبرنگار بازارنیوز در گفتگویی که با یک فروشنده زنجبیل داشت، از افزایش قیمت زنجبیل تا 200 هزار تومان با خبر شد.

 

جای خالی ناظرین بر بازار

انتظار می رود در روزهای آتی، به منظور جلوگیری از سودجویی دلالان، کنترل و نظارت جدی بر بازار صیفی جات و دیگر بازارها، حاکم شود.

 

برچسب ها: ششسی ، شسیشسی ، شسی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: