bazarnews

کد خبر: ۶۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
یک رسانه انگلیسی ضمن تمجید از هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون پیش بینی کرد این تیم در رقابت‌های دسته برتر انگلیس باقی بماند.

سایت «وان فوتبال» انگلیس در گزارشی به بررسی شانس بقای تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر این کشور پرداخت و ضمن تمجید از علیرضا جهانبخش پیش بینی کرد تیم او یعنی برایتون ۶۰ درصد شانس بقا در لیگ جزیره را دارد.
این سایت نوشت: آخر هفته بدی برای باشگاه‌هایی بود که در انتهای جدول لیگ برتر برای فرار از سقوط می‌جنگند.

با توجه به شکست ۵ تیم پایین جدول، به نظر می‌رسد شانس بقای آن‌ها ناچیز باشد، در حالی که چند باشگاه دیگر نیز هنوز ممکن است به این ورطه بیفتند.

با توجه به ۳۳ امتیاز باقی مانده تا پایان فصل است وقت آن است که کاندیدا‌های سقوط را ارزیابی کنیم.

این گزارش در ادامه به بررسی وضعیت ۷ تیم نورویچ، واتفورد، وستهام، استون ویلا، بورنموث، برایتون و نیوکاسل پرداخته و پیش بینی کرد سه تیم نورویچ، استون ویلا و بورنموث به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

وان فوتبال درباره برایتون نوشت: این فصل، فصل عجیب و غریبی برای مرغان دریایی بوده است.

در بعضی مواقع تیم گراهام پاتر با فوتبال زیبای خود لیگ را تحت تأثیر قرار داده است، در حالی که امثال آرون مووی، علیرضا جهانبخش و آرون کانولی همگی چند باری نگاه‌ها را به خود جلب کرده اند؛ بنابراین این نکته مغفول مانده است که آن‌ها در این فصل فقط در شش بازی (کمتر از ویلا و بورنموث) پیروز شده اند و در حال حاضر فقط چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط دارند. ما فکر می‌کنیم که آن‌ها در لیگ باقی می‌مانند، اما اگر آن‌ها هفته آینده در خانه خود برابر کریستال پالاس شکست بخورند، ممکن است زمان شروع نگرانی باشد.

از نظر این سایت شانس بقای برایتون در لیگ برتر فوتبال انگلیس ۶۰ درصد است. این تیم در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: