bazarnews

کد خبر: ۶۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
گرجستان جزو آن دسته از کشورهای چهار فصلی است که همه را به وجد می آورد. چون طبیعتا یک کشور چهار فصل در مقایسه با کشوری که فرضا در اکثر ماه های سال گرمسیر است، در زمینه جاذبه های گردشگری حرف های بیشتری برای گفتن دارد

گرجستان یکی از ارزان ترین مقاصد برای سفر

چند سالی است که گرجستان در مقایسه با سال های گذشته با استقبال بیشتری از جانب گردشگران مواجه می شود. مثلا از جمله دلایلی که شاید مهم ترین آن نیز محسوب شود، هزینه کمی است که باید برای سفر به این کشور در نظر گرفت. یعنی بدون آنکه نیاز باشد هزینه زیادی را مد نظر داشته باشید، به یک کشور خارجی سفر خواهید کرد. به همین خاطر از آنجا که به تعطیلات نوروزی نزدیک هستیم، بهترین فرصت را برای سفر به گرجستان در دست خواهید داشت. پس بهتر است که هر چه سریع تر جهت خرید تورهای نوروزی اقدام نمایید. برای تهیه تور نوروزی می توانید به سایت آژانس گردشگری سلام پرواز مراجعه نمایید. این مجموعه مجری مستقیم تورهای گردشگری بوده و به همین دلیل از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار قابل اعتماد است. در این سایت با مشاهده قیمت این تور شگفت زده شوید چرا که متوجه خواهید شد تور گرجستان یکی از ارزان قیمت ترین مقصدها برای سفر می باشد. به گونه ای که با پرداخت 3 تا 4 میلیون تومان قادر به سفر به آنجا خواهید بود. اما سوالی که در این میان مطرح می شود، این است که جدا از مقرون به صرفه بودن هزینه سفر به گرجستان دیگر چه دلایلی موجب جذب گردشگر به این کشور می شود؟

گرجستان یکی از ارزان ترین مقاصد برای سفر

گرجستان، کشوری چهار فصل

گرجستان جزو آن دسته از کشورهای چهار فصلی است که همه را به وجد می آورد. چون طبیعتا یک کشور چهار فصل در مقایسه با کشوری که فرضا در اکثر ماه های سال گرمسیر است، در زمینه جاذبه های گردشگری حرف های بیشتری برای گفتن دارد. در نتیجه تعداد افرادی که به سمت آن جذب می شوند نیز بیشتر خواهند بود. به همین خاطر شاید بهتر باشد در هر برهه زمانی که قصد سفر به این کشور را دارید، در مورد شرایط آب و هوایی آن به خوبی تحقیق و بررسی کنید تا با آمادگی کامل به آنجا سفر کنید. بد نیست بدانید با توجه به نزدیک شدن سال جدید این کشور مقصد بسیاری از گردشگران خواهد بود و از آنجایی که قیمت تور گرجستان نوروز 99 به نسبت سایر کشورها ارزان تر بوده، پذیرای حجم گسترده تری از گردشگران است.

گرجستان یکی از ارزان ترین مقاصد برای سفر

بدون ویزا به گرجستان سفر کنید

یکی دیگر از مسائلی که باعث می شود سفر به گرجستان با استقبال خوبی از جانب ایرانیان مواجه شود، این است که شما می توانید بدون تهیه ویزا به آن سفر کنید. در نتیجه رفتن به آنجا بسیار راحت بوده و به همین خاطر افراد زیادی از آن استقبال می کنند.

گرجستان یکی از ارزان ترین مقاصد برای سفر

جاذبه های گردشگری گرجستان

در تفلیس جاذبه های گردشگری گوناگونی وجود دارد که بدون شک هر یک از آنها شما را به وجد خواهند آورد. چرا که اوقات خوشی را برایتان رقم زده و به خوبی طول روزتان را پر می کنند. به یاد داشته باشید اگر به تفلیس سفر کردید، به هیچ عنوان قید قایق سواری بر دریاچه های آن را نزنید. تفلیس چندین دریاچه داشته که مردمان آنجا یکی از آنها را تحت عنوان دریا به شما معرفی می کنند. در کنار دریاچه های زیبای آن نیز قادر به بازدید از مجسمه هایی که در سطح شهر وجود دارند، خواهید بود. مجسمه هایی که به نوبه خود موجب تزئین تفلیس شده و جلوه خاصی را به آن بخشیده اند. شما با دیدن آنها انگار که بدون تهیه بلیت سرگرم بازدید از یک موزه هستید. چنین موضوعی این فرصت را به شما می دهد که در خیابان های تفلیس قدم زده و از هوای مطبوع و بسیار پاکیزه آن نهایت استفاده را ببرید.

از جمله دیگر جاذبه های گردشگری گرجستان می توان به پارک ریکه در تفلیس اشاره کرد. این پارک سرشار از سرگرمی های مختلف است. می توانید جهت تماشای قلعه نارلیکا از تله کابین های موجود در این پارک استفاده کنید و یا اینکه از ترکیب رقص آب و نور و موزیک لذت ببرید. همچنین اگر تمایل دارید تا سری به محله قدیمی این شهر بزنید، می توانید به واسطه پل صلح این فرصت را در اختیار داشته باشید.

حال بد نیست در این میان با پر بازدیدترین جاذبه گردشگری گرجستان آشنا شوید. جاذبه ای که افراد بسیاری اقدام به بازدید از آن در تفلیس می کنند، کلیسای جامع تثلیث می باشد. این کلیسا از جمله کلیساهای بسیار بزرگ در دنیا شناخته می شود که خود کلیساهای دیگری را در بر دارد. به گونه ای که شاهد 5 کلیسا در طبقات پایینی آن خواهید بود.

گرجستان یکی از ارزان ترین مقاصد برای سفر

در رابطه با جاذبه های گردشگری پایتخت گرجستان یعنی باتومی نیز بد نیست تا اطلاعاتی بدست آورید. باتومی جزو آن دسته از شهرهای کوچکی است که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت و منحصر به فرد همه را شگفت زده می کند. به عنوان مثال اگر به گل و گیاهان طبیعی علاقه خاصی داشته باشید، می توانید به باغ گیاه شناسی موجود در این شهر مراجعه کرده و با بازدید از گیاهان موجود در آنجا غرق در لذت شوید. نکته ای که در رابطه با این باغ وجود دارد، این است که از گیاهان گونه های متعدد و همچنین متنوعی جمع آوری شده که از میان آنها تعدادی کمیاب و دور از دسترس هستند.

همچنین اگر به نمایش دلفین ها علاقه خاصی داشته باشید، می توانید با مراجعه به دلفیناریوم باتومی سرگرم تماشای اجرای آنها شوید. از جمله دیگر جاذبه های گردشگری باتومی می توان به دریاچه نوریگلی، آبشار ماخونتستی، برج الفبا، تندیس مدیا و... اشاره کرد. به طور کلی باتومی جاذبه های گردشگری بسیاری داشته که برای بازدید از هر یک از آنها باید وقت زیادی را در نظر بگیرید.

منبع خبر : سلام پرواز

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: