bazarnews

کد خبر: ۶۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
واکنش توییتری‌ها به نامه‌های وزیر بهداشت:
در روزهایی که کشور دچار بحران اپیدمی کروناست و تمامی ارگان ها باید با همکاری های لازم، در مبارزه با این بیماری تلاش کنند؛ فرمانده این میدان با فرار رو به جلو و شانه خالی کردن زیر بار مبارزه با کرونا، کمبود لوازم ضدعفونی و بهداشتی، علی الخصوص ماسک را گردن دستگاه های دیگر می اندازد.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز: روزهای گذشته فضای رسانه تحت تاثیر نامه تند و شدید اللحن نمکی، وزیر بهداشت و درمان خطاب به وزیر صمت قرار داشت. در روزهایی که کشور دچار بحران اپیدمی کروناست و تمامی ارگان ها باید با همکاری های لازم، در مبارزه با این بیماری تلاش کنند؛ فرمانده این میدان با فرار رو به جلو و شانه خالی کردن زیر بار مبارزه با کرونا، کمبود لوازم ضدعفونی و بهداشتی، علی الخصوص ماسک را گردن دستگاه های دیگر می اندازد.

مردم در سراسر کشور، به دلیل ترس جهانی و رسانه ای از بیماری کرونا، دچار استرس و نگرانی هستند. در این شرایط نقش مسئولان، دعوت به آرامش و اطمینان دادن به مردم برای حل مشکلات است؛ اما وزیر بهداشت راه دیگری در پیش گرفته و با ارسال نامه به رئیس جمهور و وزیر صمت، اوضاع روانی مردم را متنشج می کند.

حامد یامین پور، یکی از کاربران فعال توییتر، در اینباره نوشت:«حاج قاسم قهرمان ملی شد. اما تند و تند مصاحبه نمی کرد. بابت نارسایی ها و ناکارآمدی ها وسط عملیات نامه سرگشاده ننوشت. رسانه را هم وقتی بازی می داد که خط مقاومت را تقویت می کرد نه خودش را. در میان بحران است که می فهمیم حاج قاسم شدن آسان نیست.»

آقای نمکی، هرچه هست در دولت حل کنید/ مردم آرامش می‌خواهند

 

سلمان امیری، فعال رسانه ای هم در توییت خود نوشت: «مردم انقدر خبرهای تلخ شنیدن که طاقت اختلاف بین دولت‌مردانشون رو ندارن. آقایون خواهشا اگه مشکلی هم هست بین خودتون حلش کنید نه اینکه فضای اختلاف رو به جامعه بکشونید و به هم نامه بزنید. تمومش کنید و به فکر جون مردم باشدید»

 

آقای نمکی، هرچه هست در دولت حل کنید/ مردم آرامش می‌خواهند

داوود سوری، کارشناس اقتصادی که در توییتر حضور فعالی دارد، در توییتی نوشت: «در پی نامه های وزیر بهداشت یکی نیست بپرسه، وسعت شیوع کرونا در پهنه جغرافیایی کشور، نبود ماسک و احتکار آن است یا این که وقتی دو نفر فوت کردند شما انکار می کردید؟ مگر شما نمی گویید ماسک تاثیری ندارد و همه نیاز ندارند؟! فرار از مسئولیت، عادت دیرین های است که باید ترک کرد!!!!!»

آقای نمکی، هرچه هست در دولت حل کنید/ مردم آرامش می‌خواهند

 

احمد نادری، منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس یازدهم، در واکنش به توییت محمد مهاجری،سردبیر خبرآنلاین که از گفتگوی خود با وزیر اطلاعات درباره فروشنده 200 میلیون ماسک نوشته بود، خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: «جناب آقای روحانی؛ دولت یا استیت مدرن، کلیتی است که اجزایش پیوستگی و وابستگی متقابل دارند. این مسائل در شان جمهوری اسلامی نیست. در شرایط بحران، مهمترین کار تقویت همبستگی اجتماعی است. این پیام ها همبستگی اجتماعی را سست، و سرمایه اجتماعی را کم می کند. به قول وبر، دولت‌مرد باشید نه مدیر مهدکودک»

آقای نمکی، هرچه هست در دولت حل کنید/ مردم آرامش می‌خواهند

 

همه این اظهارنظرهای توییتری، حاکی از این است که وزیر بهداشت به جای تمرکز بر بازی‌های رسانه‌ای و مقصر جلوه دادن دیگران در کمبودها، به کار خود تمرکز کند تا کشور بتواند از این شبه بحران خارج شود؛ قاعدتا اگر کم کاری‌ای هم وجود، باید در داخل دولت و نه در انظارعمومی، مشکلات را حل شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: