bazarnews

کد خبر: ۶۷۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از۱۷ اسفند ماه در پنج استانِ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز آغاز شد و تا ۱۲ شب روز یکشنبه ۱۸ اسفند ادامه یافت و به دلیل شیوع ویروس کرونا متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی می‌توانستند بدون مراجعه به کافی نت‌ها و در منزل خود با تلفن همراه و یا رایانه‌های شخصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی قرعه‌کشی منتخبان مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در مراسمی با حضور مراجع نظارتی و خبرنگاران انجام می‌شود.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام ثبت نام ۱۴ هزار و ۶۳۳ متقاضی در مرحله دوم طرح ملی مسکن ۱۷ استان کشور اظهار کرد: در استان کرمانشاه ۲۲۲۸، در استان زنجان ۲۱۷۵، در استان کردستان ۱۳۲۹، در استان همدان ۱۲۲۸، در استان لرستان۱۲۲۵، در استان یزد ۱۱۸۳، در استان هرمزگان ۱۰۳۱، در استان ایلام ۹۲۵، در استان چهارمحال وبختیاری ۹۲۵ نفر تا ساعت ۱۸ دیروز  در طرح ملی مسکن  ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: همچنین در استان قزوین ۴۵۱، در استان کرمان ۴۱۴، در استان خراسان جنوبی ۴۰۱، در استان مازندران ۴۰۱، در استان گلستان ۲۶۹، در استان گیلان ۲۵۴، در استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۲۴، در استان خراسان شمالی ۷۰ نفر طبق آخرین آمار ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط می توانند تا ساعت ۲۴ امروز ۲۰ اسفند به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
این سایت بود طراحی کردی ...
واقعا که آدم یه کد اشتباه بزنه باید برگرده از اول این چه مسخره بازیه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: