bazarnews

کد خبر: ۶۷۳۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
سازمان معلمان ایران با صدور بیانیه‌ای دلایل مخالفت معلمان با احکام حقوقی جدید را تشریح کرد.

 در بیانیه سازمان معلمان ایران آمده است: نظام آموزشی کشور ناکارآمد است و یکی از مهمترین دلایل آن، ضعف انگیزشی متاثر از ضعف معیشتی معلمان است. معلمان مدت‌هاست در پی ارتقای سطح معیشت و دریافتی‌های خود هستند که نتیجه‌ای نداشته است. همیشه حرف معترضان، اجرای عدالت در پرداخت‌ها و همسان‌سازی با سایر نهادها و دستگاه‌ها بوده است اما هیچگاه این مطالبه قانونی به‌طور کامل اجرا نشده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: یکی از ایرادات دولت و مجلس این بوده که برای ترمیم حقوق فرهنگیان، از واژه ناصحیح «رتبه‌بندی» در رسانه‌ها استفاده کرده‌اند. این درحالی‌ست که بند 10 ماده 68 هرگز به معنای واقعی برای فرهنگیان اجرایی نشده است.

در بیانیه این تشکل، با بیان اینکه احکام صادره کاملاً خلاف تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه توسعه ششم است، آمده است: سازمان معلمان ایران، صدور احکام حقوقی جدید را موجب اعتراض و نارضایتی گسترده معلمان دانسته و خواستار تامین اعتبارات لازم برای رفع این اعتراض شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
حالا مخاطبین و خوانندگان محترم تصور نکنند که معلمان همیشه نا راضی هستند .چیزی مانند حقوقهای نجومی در آموزش و پرورش اتفاق افتاده .
معلمان آموزشی 5 دسته می باشند رتبه های 1و2و3و4و5 رتبه های 1و2و3و4 را افزایش داده اند و رتبه 5 را افزایش نداده اند سؤال همین است چرا ؟؟؟؟؟ دلیل ؟؟؟؟ جواب می خواهیم.
حس
|
Luxembourg
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
ای خدا. خسته شدیم از دست وزیر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: