bazarnews

کد خبر: ۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت: جشنواره بهاره مجازی با معرفی فروشگاه‌های انلاین معتبر از شنبه اغاز به کار می‌کند.

گروه بازرگانی بازارنیوز: علی رهبری، درباره اغاز جشنواره مجازی گفت: در این جشنواره کالا با تخفیف عرضه می‌شود تا مردم بدون مراجعه فیزیکی در منزل بتوانند اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رهبری بیان کرد: فروشگاه‌های دارای مجوز و نماد الکترونیکی در این طرح حضور دارند و مردم نگران خرید‌های مجازی خود نشوند و در صورت بروز هر گونه مشکل قابل پیگیری است و بزودی ادرس سایت در وزارت صمت بارگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: جشنواره با فروشگاه‌های اینترنتی مجوز دار همکاری می‌کند و طی صحبت‌هایی که با وزارت ارتباطات صورت گرفته است سعی می‌کنیم در مدت یک هفته، اینترنت جشنواره رایگان یا بسیار ارزان در اختیار مردم قرار گیرد

وی با بیان اینکه بسیاری از فروشگاه‌ها کالا‌های خود را با تخیف عرضه می‌کنند گفت: برای ارسال محصولات خریداری شده با وزارت بهداشت تعامل کردیم که محصولات با رعایت نکات بهداشتی بسته بندی و به مشتریان عرضه شود.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: در این طرح به کمک اتاق اصناف به واحد‌های صنفی که در این شرایط فروششان بسیار ناچیز شده کمک می‌کنیم تا به راحتی محصولات خود را در فضای مجازی بفروش برسانند.
رهبری ادامه داد: در فروشگاه‌های بهاره واحد‌های صنفی باید هزینه‌ای برای اجاره غرفه پرداخت می‌کردند، اما در این طرح بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی کارمزد خود را از واحد‌های صنفی کاهش و برخی از ان‌ها دریافت نمی‌کنند. تا مشکلات واحد‌های صنفی کاهش یابد.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا به تاکسی‌های مسافربری مجوز جا به جایی کالا بدهند تا کالا‌ها به موقع به دست مصرف کننده برسد.

 

واحد مرکزی خبر/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: