bazarnews

کد خبر: ۶۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعتراف کرد که در دو روز آینده شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به شدت گسترش خواهد یافت.

به گزارش تارنمای شبکه "المیادین"، نتانیاهو گفت : ۶۰ تا ۷۰ درصد از ساکنان این رژیم به کرونا مبتلا خواهند شد.

وی با بیان این که هدف رژیم صهیونیستی کاهش شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی است، افزود: امیداریم بتوانیم در چند ماه از شر این بیماری خلاص شویم.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که اسرائیل تمام مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه‌ها را تا اواخر ماه آوریل (۱۲ اردیبهشت ۹۹  ) تعطیل کرده است.

این اقدام بدنبال آن صورت می‌گیرد که  شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۱۰۹ نفر رسیده است که از آن میان می‌توان به یک نوزاد خردسال اشاره کرد.

همچنین به دنبال شیوع ویروس کرونای جدید موسوم به "کووید-۱۹"، شرکت هواپیمایی "العال رژیم صهیونیستی حدود ۸۰ درصد از تمام پروازهای خود در جهان لغو کرده است.

"یسرائیل کاتس" وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی نیز ۱۶ اسفندماه اذعان کرده بود که اسرائیل توان کنترل شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی را نخواهد داشت.

همچنین مقام‌های رژیم صهیونیستی ۱۷ اسفندماه از قرنطینه شدن بیش از یکهزار سرباز مشکوک به ابتلا به کرونا خبر داده بودند.

سازمان بهداشت جهانی پنجشنبه شب در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که تاکنون یکصد و ۲۵ هزار نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و این بیماری به یکصد و ۱۷ کشور راه یافته است.

 

ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: