bazarnews

کد خبر: ۶۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
رییس اتحادیه لوازم خانگى از افت ٧٠درصدى خرید و فروش در اسفند ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیمارو کرونا بازار لوازم خانگى را سرد کرده است.

مرتضى میرى درباره وضعیت این روزهاى بازار لوازم خانگى با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به گسترش این بیمارى، مراجعه مردم به بازار لوازم خانگى کاهش پیدا کرده و از حجم خرید و فروش‌ها کاسته شده است.

او اضافه کرد: به این ترتیب، بررسى وضعیت بازار در اسفند ماه امسال حاکى از آن است که حجم خرید و فروش محصولات لوازم در این ماه متاثر از کرونا، نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ٧٠درصد کاهش یافته است.

میرى در این شرایط از بانک مرکزى درخواست کرد: با توجه به شرایط نامناسب کسب‌وکار، فشار سنگینى بر دوش واحدها به جهت پاس کردن چک‌ها و پرداخت مالیات تحمیل شده؛ بر این اساس طى نامه‌نگاری که با بانک مرکزى داشتیم، درخواست کردیم که بانک از برگشت زدن چک‌ها طى این دو ماه خوددارى کند و سازمان امور مالیاتى نیز همکارى لازم را انجام دهد.

رییس اتحادیه لوازم خانگى تصریح کرد: اگرچه بازار متاثر از این بیمارى کم رونق شده، اما امیدواریم در سال جدید با پایان یافتن این وضعیت مجددا تقاضا براى خرید محصولات لوازم خانگى افزایش یابد.

 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: