bazarnews

کد خبر: ۶۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
محمدحسین صادقی‌دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پی شیوع بیماری کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه علیرغم هشدار‌های داده شده از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان، هنوز شاهد تردد‌های عادی به ویژه در برخی نقاط شهر همچون مسکن، نوبهار، دولت آباد و الهیه هستیم.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه این حجم از تردد شیوع بیماری کرونا را در استان گسترده تر می‌کند ، بنابر این باید تدابیری در این رابطه اندیشیده شود تا جلوگیری و قطع زنجیره این ویروس اتفاق بیفتد .

داستان کرمانشاه متذکر شد : در این راستا به همه شهروندان کرمانشاهی اعلام می‌کنیم، برگزاری هرگونه جمعه بازار ، چهار شنبه بازار و بازار های عرضه مستقیم کالا ممنوع است .

وی اضافه کرد : همچنین از اتاق اصناف استان می‌خواهیم از فعالیت صنوفی که در تامین نیازهای ضروری و روزمره مردم نقشی ندارند از صبح فردا (24اسفند ) تا اطلاع ثانوی جلوگیری کنند .

صادقی افزود : در صورت عدم توجه واحدهای صنفی که مشمول این تعطیلی هستند، دایره نظارت بر اماکن عمومی ناجا با دستور قضایی مبادرت به پلمب واحد صنفی خواهد کرد .

وی خاطر نشان کرد : گشت مشترک اتاق اصناف پلیس و معاون دادستان با پایش میدانی وضعیت را کنترل خواهند کرد .

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: