bazarnews

کد خبر: ۶۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
رضا البرزی‌دعوتی با بیان اینکه قیمت میوه‌های شب عید یک روز مانده به توزیع و در جلسه تنظیم بازار اعلام می‎شود اظهار کرد: قیمت میوه شب عید ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار و با توجه به شرایط پیش رو تعیین خواهد شد.

رضا البرزی‌دعوتی با اشاره به اینکه شایعه شده بازار میوه تعطیل می‌شود در حالی که کاملا نادرست است افزود: در این شرایط حساس بازار کاملاً باز خواهد بود و تعطیلی وجود نخواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه علاوه بر بازار در 50 نقطه شهر هم غرفه‌هایی برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از 25 اسفندماه این ایستگاه‌ها به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امسال تصمیم گرفته شده که غرفه‌ها شب قبل میوه را تحویل می‌گیرند و از ساعت هشت صبح آماده خواهند بود که میوه را توزیع کنند.

البرزی با بیان اینکه به دنبال این هستیم برای غرفه‌داران ماسک و دستکش تهیه کنیم خاطرنشان کرد: درخواست خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه دادیم.

وی گفت: سعی کردیم در تمام نقاط شهر غرفه در نظر بگیریم که مردم در نزدیک‌ترین محل نسبت به منزل خود بتوانند میوه مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با بیان اینکه توزیع میوه تا پایان سال ادامه خواهد داشت اظهار کرد: البته سهمیه‌ای نیز در نظر گرفته شده تا در ایام تعطیلات نیز میوه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نیز بازار میوه و تره‌بار باز خواهد بود و تعطیلی نخواهیم داشت تا در این شرایط به مردم خدمات ارائه دهیم.

البرزی با بیان اینکه بازار هم میوه تهیه کرده و با قیمت مناسب به مردم ارائه خواهد داد تصریح کرد: در هفته گذشته با کاهش قیمت گوجه‌فرنگی و پیاز مواجه بودیم که اگر مردم تخلفی دیدند قطعا با شماره 124 در میان بگذارند.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی از اتحادیه، اتاق اصناف و سازمان صمت در بازار حضور دارد و نظارت را اعمال می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با اشاره به اینکه افزایش قیمتی در هفته گذشته نداشتیم خاطرنشان کرد: با توزیع میوه‌های تنظیم بازار نیز ثبات بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی تأکید کرد: به همه فروشندگان میوه و تره‌بار توصیه شده موارد بهداشتی را رعایت کنند و دستورالعمل لازم را نیز به واحدهای صنفی ابلاغ کنند.

برچسب ها: میوه ، تره بار ، همدان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: