bazarnews

کد خبر: ۶۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
 فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت:در اجرای طرح‌های ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی‌کننده، تیم‌های پلیس آگاهی و امنیت عمومی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

محمد کاظم تقوی افزود: پلیس خراسان رضوی از ابتدای اسفند امسال در اجرای این عملیات گسترده و بی امان 33 عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان را شناسایی و پس از هماهنگی مراجع قضایی آنان را دستگیر کردند. 

وی گفت: در این عملیات یک هزار و 145 لیتر مایع دستشویی، 16هزار و 602 عدد ژل ضد عفونی کننده، یک هزار و 115 لیتر الکل، هفت هزار و 260 لیتر محلول ضدعفونی، 902هزار و 280جفت دستکش، 291 هزار و 504 عدد ماسک و 69 هزار پد الکلی به همراه 125 تن لیموترش احتکاری در سطح استان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این موضوع که 33 متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: از شهروندان عزیز انتظار داریم ضمن توجه هوشیارانه به توصیه‌های مراقبتی و بهداشتی، در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم مورد نیاز مردم، مراتب را به فوریت‌های پلیسی گزارش دهند تا سودجویان قانون شکن دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: جان برکفان پلیس استان با اقتدار و آمادگی کامل در این روزها به وظایف و ماموریت‌های خطیری که بر عهده دارند عمل می‌کنند تا نظم و امنیت شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی، همچون همیشه  شکوفا و برقرار و پایدار بماند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: