bazarnews

کد خبر: ۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
یوتیوب در دوره‌ی دیگری از سانسور، دو ویدئو را از دو کانال رمزارز مجزا حذف کرده است. Ivan on Tech یک برنامه نویس رمزارز توییت زده است که یوتیوب یکی از ویدئو‌های وی را در ۹ مارس حذف کرده است.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: یوتیوب (YouTube) در دوره‌ی دیگری از سانسور، دو ویدئو را از دو کانال رمزارز مجزا حذف کرده است. Ivan on Tech یک برنامه نویس رمزارز توییت زده است که یوتیوب یکی از ویدئو‌های وی را در ۹ مارس حذف کرده است. همچنین The Moon یک تحلیگر فنی و گزارشگر خبر گفت که این بستر محتوایی یکی از کار‌های وی را در ۱۰ مارس حذف کرده است. سایر فعالان رمزارز در یوتیوب شامل کریس دان Chris Dunn، Crypto Beadles و Altcoin Daily نیز با ممنوعیت‌های و تحریم‌های این شبکه در اواخر سال ۲۰۱۹ مواجه شدند. کریس دان خاطرنشان کرد که یوتیوب کانال وی را به عنوان یک کانال با محتوای مضر یا خطرناک و فروش کالا‌های تنظیم شده مسدود کرده است.

در پاسخ به The Moon در اواخر دسامبر، یوتیوب در توییتی گفت که این ممنوعیت‌ها یک اشتباه است. یوتیوب گفت: "سلام، اینجا یک خطا از طرف ما در طول فرآیند بازبینی ویدئو‌های شما رخ داده است که باید دوباره برقرار شوند. به ما اطلاع دهید اگر غیر از این را می‌بینید. " در پی اعتراض، یوتیوب چندین ویدئو و حساب کاربری را در آن زمان بازگرداند.

اما یوتیوب به مسدود کردن ویدئو‌های رمزارز بازگشته است. The Moon در توییتی گفت: "پاکسازی رمزارز هنوز اتفاق می‌افتد و این دومین باری است که من با آن مواجه می‌شوم. " Ivan on Tech اخیرا در بخش ویدئویی خبرگزاری کوین تلگراف در مورد پروژه‌ی رمزارز رمزارز هکس (Hex) خود بحث و گفتگو کرده است.

در یک طبقه بندی دیگر، بانک BNP Paribas ممنوعیت رمزارز را وضع کرده و مشتریان خود را از انتقال رمزارز به کوین بیس باز می‌دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: