bazarnews

کد خبر: ۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
نماینده مجلس در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها دانسته یا نادانسته نقش مانع را ایفا و مرتبا برای تولید کشور اشکال تراشی می‌کنند.
گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، درباره ظرفیت کشور برای تحقق شعار «جهش تولید» که روز اول فروردین ماه، مقام معظم رهبری برای سال ۱۳۹۹ تعیین کردند، اظهار داشت: وضعیت ظرفیتی کشور پاسخگوی تحقق این شعار است، ولی این مهم، بستگی به این دارد که مسئولین مختلف کشور تا چه میزان همکاری داشته باشند.

وی افزود: بانک‌های عامل با مسئولیت بانک مرکزی و هم دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌های می‌توانند در جهت تحقق این شعار، مانع یا حامی برای جهش تولید باشند.

حاجی دلیگانی گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها دانسته یا نادانسته نقش مانع را ایفا و مرتبا برای تولید کشور اشکال تراشی می‌کنند.

این نماینده مجلس، درباره تحقق یا عدم تحقق شعار سال ۹۸ هم گفت: در سال ۹۸، زمینه و بستر تولید تا حدودی آماده شد، اما تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها روا داشتند و همچنین مشکلات بر سر صادرات نفت خام، کشور را با مشکلات فعلی روبه رو کرد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: