bazarnews

کد خبر: ۶۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
پدر لوکا یوویچ گفت جشن تولدی در کار نبوده و پسرش از بدو ورود به بلگراد در خانه بوده است.

خروج لوکا یوویچ از قرنطینه و سفرش به صربستان برای جشن تولد نامزدش، انتقادات زیادی را برانگیخت تا جایی که شخص رییس جمهور صربستان نیز گفت این مهاجم جوان رئال مادرید به قوانین احترام نگذاشته است. این انتقادات گسترده، عذرخواهی یوویچ را در پی داشت.

میلان یوویچ، پدر مهاجم ۲۲ ساله رئال مادرید در مصاحبه با یک نشریه صربستانی به دفاع از پسرش پرداخت و گفت: جشن تولدی در کار نبود. سوفیا، پارتنر لوکا اصلا برای برگزاری جشن تولد به بیرون نرفته، زیرا باردار است. لوکا هم در خیابان جشنی نگرفته است. او و سوفیا در خانه بودند و از خانه بیرون نرفتند.

جنجال جشن تولد نامزد بازیکن فوتبال باعث خشم رئیس‌جمهور شد! +عکس

پدر لوکا یوویچ در خصوص تهدید زندانی شدن پسرش به دلیل تخطی از قوانین صربستان گفت: لوکا دو تست کرونا داد که هر دو منفی بودند و به این ترتیب او می‌توانست به صربستان بیاید. وضعیت طوری است انگار پسرم جنایتکار است. با رییس جمهور و نخست وزیر صربستان کاملا موافقم. اگر لوکا مقصر است، او را به زندان بفرستید البته تنها در صورتی که گناهکار بودن او ثابت شود. اگر لوکا کار اشتباهی می‌کرد، از تصمیم زندانی شدن او حمایت می‌کردم، اما او از وقتی که به بلگراد آمده، در خانه بوده است. عکس‌های منتشر شده از لوکا و سوفیا مال زمانی است که آن‌ها در اسپانیا بودند، اما آن‌ها اکنون در بلگراد و در خانه هستند.

 

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: