bazarnews

کد خبر: ۶۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
رئیس کل بانک مرکزی از تصویب اعطای تسهیلات دو ساله بانکی با نرخ ترجیحی ۱۲ درصد تا سقف ۷۵۰هزار میلیارد ریال برای بخش‌های اقتصادی آسیب دیده از کرونا خبر داد.

«عبدالناصر همتی»، رئیس کل بانک مرکزی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در جلسه امروز ۷ فروردین ۹۸ ستاد اقتصادی دولت و براساس تأکید ریاست محترم جمهور، جهت ارائه راهکار های اقتصادی لازم برای پشتیبانی از بخشهای اقتصادی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، بانک مرکزی درایفای نقش و نیز انجام رسالت تاریخی خود در این مقطع حساس، پیشنهاد اعطای تسهیلات دو ساله بانکی با نرخ ترجیحی ۱۲ درصد تا سقف ۷۵۰هزار میلیارد ریال را ارائه کرد که مورد تصویب قرار گرفت.

همتی افزود: بانک مرکزی با تأمین اعتبار لازم و با همراهی بانک‌های کشور این تصمیم مهم را در اسرع وقت عملیاتی و اجرایی خواهد کرد.

فوت 30 نفر از کارکنان نظام بانکی در اثر کرونا

او نوشت: بانک‌های کشور همانطور که در شرایط سخت کرونایی فداکارانه درخدمت مردم بوده و هستند و نزدیک به ۳۰ نفر از بهترین همکارانشان را در جریان خدمت به مردم از دست داده‌اند، در این مأموریت نیز که کمک به تداوم رونق تولید کالا و خدمات در کشور و حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده‌است، مسؤلیت تاریخی خود را ایفا خواهند کرد.

 

برنا /

برچسب ها: بانک مرکزی ، همتی ، کرونا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: