bazarnews

کد خبر: ۶۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
آقا ما منتظر آمدن شما و آمدن آن روز هستیم. انتظار ما نیز در ساختن جامعه‌ای است شبیه و نزدیک به جامعه آرمانی شما.

 هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطلبی درباره ظهور حضرت ولی عصر (عج) منتشر کرد.

متن این مطلب به شرح زیر است:

ای ما و صد چو ما ز پی تو خراب و مست

ما بی تو خسته‌ایم تو بی ما چگونه‌ای

نیمه شعبان امسال، نیمه شعبان متفاوتی است؛ متفاوت‌تر از پارسال و شاید همه سال‌های قبل از آن. این روزها مردم دنیا بیشتر تنگی زمین را حس می‌کنند و البته ضعف و استضعاف خود را... 

خود را مقهور موجودی ریز می‌بینند که حتی نمی‌توانند آن را ببینند.

خود را بیشتر نیازمند منجی می‌بینند تا نجات‌شان دهد از شر دشمن کوچکی که با تمام ادعای بزرگی‌شان، ضعف‌‌هایشان را به رخ‌شان کشیده است و خود را محتاج یک صاحب می‌بینند یا صاحب‌الزمان!

آقا ما نیز دست به دامان شماییم چون شما ناجی عالم می‌دانیم شما که بقیه خدایید یا بقیه‌الله! که به فریاد مردم عالم برسید که این عالم فریادرسی جز شما ندارد.

شاید این روزها بیشتر قدردان شماییم و نبود شما را بیشتر حس می‌کنیم چرا که احساس می‌کنیم به حال خود را رها شده‌ایم الهی عظم البلاء... که درد ما کرونا و امثال کرونا نیست؛ درد ما بی‌خبری است؛ غفلت از شما و نبود شماست؛ دردها، مشکلات و نیازهای ما بزرگ‌تر از کروناست؛ اتفاقا کرونا کمی ما را متوجه آنها کرده و نیازها و نیازمندی‌هایمان را یادآوری و حتی به رخ‌مان کشیده است.

نیازمندی به خدایی که نه تنها در تنگناها که همیشه مهربان است؛ به مهدی(عج) وعده داده شده او، به معنویت، به احسان، به ایثار، به زیر بار ظلم و جور مستکبران نرفتن و عزیز ماندن و بسیاری خوبی‌های دیگر و در یک کلام نیازمندی به جامعه مهدوی. و چقدر چنین جامعه‌ای زیبا، دوست‌داشتنی و رشک برانگیز است؛ آنقدر که پیامبران و امامان آرزوی زندگی در چنین عصری را داشته‌اند.

با خودم فکر می‌کردم وقتی جامعه‌ای که دلش در یاد شما می‌تپد بی‌آنکه شما را ببیند، در شدائد و تنگناها مهربان‌تر از جامعه‌ای است که بی‌یاد شما گذران عمر می‌کند، پس جامعه‌ای که عطر وجود شما را از نزدیک استشمام کند و علاوه بر حضور، ظهور شما را هم داشته باشد، چقدر دلپذیرتر خواهد بود.

آقا ما منتظر آمدن شما و آمدن آن روز هستیم. انتظار ما نیز در ساختن جامعه‌ای است شبیه و نزدیک به جامعه آرمانی شما؛ مهیا نمودن یک زندگی مومنانه در تمام ابعاد برای آمدن شما و برای اصلاح عالم و این چنین است که در این انتظار، سکون راهی ندارد و پر از حرکت و پویایی است و این گونه است که در مرام امام ما، انقلاب اسلامی از دل انتظار بیرون می‌آید.

آقا شما روزی خواهید آمد و آن روز اصلا دور نیست و ما به انتظار آن روز ننشسته که ایستاده‌ایم.

اللهم عجل الفرج...

 

فارس /

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: