bazarnews

کد خبر: ۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
سهامداران شرکت‌های سیمرغ، گروه صنعتی بازر و بانک خاورمیانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه کوثر، تولید برق عسلویه مپنا و پخش هجرت در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت یک هزار و 85 واحدی در ارتفاع 978هزار و 19واحد به کار خود پایان داد و تعداد 18میلیارد و 770میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 777میلیارد تومان در یک میلیون و 923هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، تامین سرمایه امید و حفاری شمال امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سیمرغ، گروه صنعتی بازر و بانک خاورمیانه نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 484میلیون ورقه به‌ارزش 5 هزار و 594میلیارد تومان در 707هزار نوبت، آیفکس 58واحد افت کرد و در ارتفاع 11 هزار و 168واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان و نفت ایرانول افزایش قیمت را داشتند و شرکت‌‌های بیمه کوثر، تولید برق عسلویه مپنا و پخش هجرت هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

 

تسنیم /

برچسب ها: بورس ، رشد شاخص بورس ، بورس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: