bazarnews

کد خبر: ۷۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
مرد رستوران‌دار که به اتهام قتل مردی در شاهرود گریخته بود، وقتی به تهران برای مراسم عزای دایی خود مراجعه کرد، به دام قانون افتاد.
مرد جوان 16 اردیبهشت برای تحقیقات نزد رحیم دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: صاحب رستورانی در شاهرودم و 10 سال است با زنی عقد موقت کرد‌م. چند بار مقتول را اتفاقی در بنگاه یکی از دوستانم دیده بودم. مدتی بود متوجه تغییر رفتارهای همسرم شده بودم و با اوحرف زدم که گفت مردی تلفنی و در خیابان مزاحمش می‌شود. وقتی فهمیدم مرد مزاحم چه‌کسی است، تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم. موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم و روز حادثه او را تعقیب کرده و در خیابان سد راهش شدیم.
 
با هم درگیر شده و او چاقو کشید. با او درگیر شدم تا چاقو را از دستش بگیرم که چاقو وارد بدنش شد. من هم از ترس فرار کردم. بعد از قتل، رستورانم را بستم و با برداشتن مبلغی پول و مدارکم فرار کردم. روز بعد، از طریق دوستانم متوجه شدم آن مرد فوت شده و از ترسم دیگر بازنگشتم.
 
مدتی در شهرهای مختلف بودم و مخفیانه زندگی و کار می‌کردم تا این‌که چند روز پیش پی بردم دایی‌ام که در تهران زندگی می‌کند فوت کرده که برای دیدن خانواده‌اش و تسلیت به آنها به تهران آمدم و چند روز آنجا بودم که مخفیگاهم لو رفت و بازداشت شدم. این مرد برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شاهرود منتقل شد.
 
 
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: