bazarnews

کد خبر: ۷۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به بازارنیوز خبر داد؛
مویدی گفت: رئیس جمهور به دستگاه‌ها یک ماه مهلت داده تا کم‌کاری‌های خود را جبران کنند؛ بنابراین ما در خردادماه گزارش نهایی را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

گروه بازرگانی بازارنیوز: علی مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در گفتگو با بازارنیوز، درباره گزارش این ستاد پیرامون دستگاه‌هایی که همکاری لازم را برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نداشتند، اظهار داشت: ما گزارش را تهیه و تدوین و به رئیس جمهور ارائه دادیم. آقای رئیس جمهور به دستگاه‌ها یک ماه مهلت داده تا کم‌کاری‌های خود را جبران کنند؛ بنابراین ما در خردادماه گزارش نهایی را به اطلاع مردم می‌رسانیم.
 
مویدی در واکنش به نمره مجلس به سازمان‌ها وارگان‌های کشور پیرو تحقیق و تفحص در روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: این گزارش برای دوره‌ای است که بنده رئیس ستاد نبودم. ضمن احترام به نمایندگان مجلس باید بگویم از زمانی که ما آمدیم حدود ۷۰ درصد آن مشکلاتی که در گزارش برای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمده، مرتفع شده است.

وی درباره کم کاری سازمان گمرک کشور که در روند مبارزه با قاچاق نمره ۳ از ۱۰ را گرفته، گفت: گمرک کم‌کاری داشته، ولی الان اوضاع آن‌ها در برخی موارد بهتر شده و تا حدودی با ستاد همکاری می‌کنند ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد.


گفتنی است، صبح امروز حسن نوروزی در مصاحبه‌ای بر اساس گزارش تحقیق و تفحص مجلس به دستگاه‌های مختلف کشور که در امر مبارزه با قاچاق دخیل هستند نمره داد که بیشتر این دستگا ه‌ها نمره غیرقابل قبول گرفتند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: