bazarnews

کد خبر: ۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
حجت‌الاسلام قمی بیان کرد: در پی رایزنی و گفتگو‌های تکمیلی با وزیر بهداشت مقرر شد از امروز (سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بازگشایی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» اعلام کرد: پس از پی‌گیری مستمر مطالبه‌ی مردم متدین کشورمان و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تصمیم گرفته شد تا از امروز (سه‌شنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه) تمامی مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بازگشایی شوند.

 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس این سازمان تصریح کرد: پس از پی‌گیری مستمر مطالبه‌ی مردم متدین کشورمان و گفت‌وگوهای متعدد با وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و در پی تذکار رهبر معظم انقلاب و برای برپا شدن مجالس شب‌های قدر و درپی گفت‌وگوی تکمیلی امروز بنده با دکتر نمکی وزیر بهداشت؛ راهکارهای عملی بازگشایی مساجد و دیگر اماکن مقدس و مذهبی کشور مطرح شد. 
 
وی تاکید کرد: موضوع بازگشایی مساجد کشور به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان همواره مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در گفت و گوها با مسئولان بهداشتی به ویژه وزیر بهداشت عنوان شده است.
 
 
 
شبستان /
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: