bazarnews

کد خبر: ۷۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
سخنگوی قوه قضائیه در آخرین نشست خبری خود از صدور احکام متخلفان در حوزه خودرو خبر داد. در این نشست خبری، نامی از وحید بهزادی به میان آمد که توجه عده‌ای را جلب کرد. اما وحید بهزادی، ملقب به سلطان خودرو کیست؟

شسی

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود، خبر از صدور حکم اعدام برای سلطان خوردو و همسرش داد. غلامحسین اسماعیلی با اشاره به صدور برخی از احکام پرونده‌ها گفت: «در روزهای اخیر در شعبه دوم ویژه رسیدگی به اخلال در نظام اقتصادی کشور پرونده‌ای منتهی به صدور رای شد؛ این پرونده بیش از 50 متهم داشت، کیفرخواستی برای 43 نفر صادر و به دادگاه ارسال شد که 34 نفر از اخلالگران محکوم شدند.»

وی افزود: در این پرونده که یک پرونده تلفیقی بین اخلال در نظام ارزی و نظام اقتصادی خودرو است، وحید بهزادی فرزند ابوطالب و همسر وی خانم نجوا لاشیدایی هر دو به جرم مشارکت در اخلال کلان در نظام پولی و ارزی منجر به قاچاق ارز، از طریق ثبت سفارشات صوری، اخلال در نظام توزیعی نیازمندهای عمومی کشور از طریق پیش خرید بیش از 6700 دستگاه خودرو از شرکت سایپا، مشارکت در عملیات پولشویی به میزان 32 هزار میلیارد ریال و موضوعات مربوط به سکه که از منزل متهمه 24 هزار و 700 سکه تمام بهار و یکصد کیلو طلا کشف شده بود، محکوم به اعدام شدند و این حکم قابل تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی کشور است.»

اما وحید بهزادی کیست و از چه طریق توانست به چنین جایگاهی به لحاظ مالی برسد؟ برای دسترسی به پاسخ این سوالات، فیلم زیر را مشاهده کنید:

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: