bazarnews

کد خبر: ۷۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
رییس جمهور با بیان اینکه کرونا همچنان به عنوان یک مسئله اصلی و مهم در کشور ظهور و بروز دارد، گفت: از امروز در‌های مساجد در سراسر کشور برای اقامه نماز‌های یومیه به روی مردم باز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز و در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا بیان داشت: ویروس کرونا موجب تحولات عظیمی در مسایل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشورهای جهان شده است و این  ویروس مسائلی مانند جهانی شدن را زیر سوال برده است. 

رییس جمهور با بیان اینکه کرونا همچنان به عنوان یک مسئله اصلی و مهم در کشور ظهور و بروز دارد، گفت: زندگی ما محدودتر شده است و بخشی از آن مجازی شده است و مردم باید این موضوع را باور کنند و بدانند به این زودی نمی توانیم به شرایط قبل از کرونا برگردیم.

وی بابیان اینکه در خال حاضر شرایط کمی سخت شده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونایی که کشف می کنیم بالا رفته است و افراد شاید علایم یالینی ندارند ولی تست که می دهند، جواب تست شان مثبت است. 

روحانی درباره بازگشایی مساجد کل کشور گفت: از امروز درهای مساجد در سراسر کشور برای اقامه نماز‌های یومیه به روی مردم باز می‌شود.

رییس جمهور عنوان کرد: محدودیت ساعت کاری پاساژ‌ها که تا ساعت ۱۸ هر روز بود، از امروز برداشته می‌شود و این مکان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که در جلسه بعدی مورد تصمیم گیری می‌شود، بازگشایی صحن‌های مطهر در شب‌هاست   که باید در این مورد هم  بررسی و تصمیم گیری‌های لازم صورت گیرد.
 
 
 
میزان /
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: