bazarnews

کد خبر: ۷۱۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمپ بیش از ۱۰۰ قهوه‌خانه به دلیل عرضه قلیان خبر داد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمپ بیش از ۱۰۰ قهوه‌خانه به دلیل عرضه قلیان خبر داد.

«سرهنگ نادر مرادی» معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره آخرین آمار کشفیات خودروهای احتکار شده گفت: شناسایی و رصد خودروهای احتکار شده همچنان در تهران بزرگ ادامه دارد و برخورد با محتکران در حوزه خودرو همچنان در دستور کار پلیس است. روز گذشته نیز یک انبار احتکار خودرو در حوالی گمرک شناسایی و با آن برخورد شده است.

وی ادامه داد: تا این لحظه در حوزه تهران بزرگ بالغ بر ۳ هزار خودرو بدون پلاک ایرانی و خارجی کشف و ضبط شده است. اهتمام ما بر این است که با شناسایی این انبارهای احتکار شده به کاهش قیمت خودرو در بازار کمک کنیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره احتکار موتورسیکلت‌ها گفت: تاکنون نیز ۳ پارکینگ موتورسیکلت‌های احتکار شده شناسایی و موتورهای آن کشف و ضبط شده است. و بیش از ۶۵۰ دستگاه موتورسیکلت خارجی و ایرانی نیز کشف وضبط شده است. چند پارکینگ دیگر نیز در این خصوص شناسایی شده‌اند که به زودی با آنها نیز برخورد خواهیم کرد. در یکی از این انبارها موتورسیکلت‌هایی که در سال ۹۴ تولید شده را شناسایی و ضبط کردیم.

سرهنگ مرادی درباره بازگشایی برخی از مشاغل گفت: تالارهای پذیرایی جزو آخرین صنوفی هستند که دستور بازگشایی آنها اعلام خواهد شد. استخرهای شنا، کشتی، ورزش‌های تجمعی مانند فوتبال داخل سالن، سالن‌‌های تئاتر، سینماها و سالن‌‌های همایش به زودی بازگشایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه عرضه قلیان باعث انتقال ویروس می‌شود، بنابراین با تمام قهوه‌خانه‌‌هایی که عرضه قلیان داشته باشند، برخورد خواهد شد، ادامه داد: در هفته گذشته نیز بیش از ۱۰۰ قهوه‌خانه که اقدام به عرضه قلیان کرده بودند را شناسایی و پس از اخذ اخطار برخورد کرده‌ایم.

انتخاب/

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
آقایان چرا بیراهه می روید دستهایی پشت پرده است در سال 89سمندی را یکی از اقوام تحویل گرفت نه مه شکن و ساعت و پخش داشت نقص فنی محسوب نمی شد حالا چطور.........................
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: