bazarnews

کد خبر: ۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:
مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای جزئیات محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای اصلی کشور تا روز شنبه ۲۴ مهر را اعلام کرد.
بازار نیوز -  براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که در ادامه به آن اشاره شده، ‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۶۶۹ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴۶.۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه ۲۴ مهر ماه ۹۵

-۱ موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت۱۲:۰۰ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۹ مهرماه تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۴ مهر از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد وبالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

-۲سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ  ۲۳ مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۳ مهر  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳- نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی)

-۳-۱ محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

-۳-۲محور هراز:

الف-تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ تا روز جمعه ۲۳ مهر ممنوع است.

-۳-۳ محور فیروزکوه:

الف- تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰  جمعه مورخ های۲۳ مهر از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

ب-تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۳ مهر از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

-۳-۴محور اردبیل – آستارا و بالعکس :

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۳ مهرماه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ در محور فوق ممنوع است.

-۳-۵محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس :

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ جمعه ۲۳ مهر در محور فوق ممنوع لست.

مسافران می توانند با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir، ارسال پیامک ۱۴۱ به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ و تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد مطلع  شوند.
مهر
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: