bazarnews

کد خبر: ۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی برخورد با هنجارشکنان را اقدامی بسیار جدی و مستمر اعلام کرد و گفت: عامل انتشار فیلم اقدام بی شرمانه یک هنجارشکن با مجری قانون، در عملیات سایبری پلیس باب الرضا (ع) دستگیر شد.

سردار "علیرضا مظاهری" ضمن تشریح جزئیات دستگیری این هنجارشکن و هم دستش اظهار داشت: در پی اعلام خبر وقوع یک مورد سرقت در یکی از پارک های اطراف شهر شیروان، بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اعلام و ظرف مدت کوتاهی ماموران در محل مورد نظر حاضر می شوند.
وی افزود: به محض حضور ماموران، تعدادی جوان که در آن محل حضور داشتند در اقدامی بی ادبانه و قانون شکنانه با ماموران درگیر و بلافاصله از محل متواری می شوند.
سردار مظاهری با تاکید بر اینکه هیچ احدی حق بی احترامی به قانون و مجری قانون را ندارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی با اشرافیت کامل و رصد لحظه ای محل تردد این هنجارشکنان؛ متهم ردیف اول را ظرف کمتر از نیم ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می کنند.
رئیس پلیس خراسان شمالی با اشاره به اینکه در هنگام درگیری، یکی از افرادی که در محل حضور داشته، اقدام به فیلم برداری و چند روز بعد در شبکه اجتماعی "اینستاگرام" این فیلم را منتشر می کند، خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم، فردی که اقدام به ضبط و انتشار این فیلم کرده بود، بلافاصله و کمتر از نیم ساعت توسط افسران مجرب پلیس فتا شناسایی و دستگیر می شود.
فرمانده انتظامی باب الرضا(ع) با تاکید بر اینکه، سایر متهمان دخیل در این اقدام بی شرمانه و قانون شکنانه شناسایی و درصدد دستگیری این افراد هستیم، افزود: پلیس هرگز اجازه نمی دهد تا احدی به قانون دهن کجی کرده و مجری قانون که در بسیاری از ماموریت ها، با نثار جان خود از امنیت پایدار دفاع می کند، اینگونه مورد بی احترامی قرار گیرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: