bazarnews

کد خبر: ۷۵۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
رنجبرزاده خبر داد:
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پس از نامه فانی وزیر آموزش و پرورش به رئیس جمهور، روحانی بطحائی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
بازار نیوز - اکبر رنجبرزاده  با اشاره به مکاتبه هیات رئیسه مجلس با وزارت آموزش و پرورش برای تعیین زمان دقیق برگزاری جلسه استیضاح گفت: قرار بود جلسه استیضاح فانی روز سه شنبه آینده برگزار شود.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس افزود: از وزارت آموزش و پرورش خواستیم رسما تاریخ برگزاری جلسه استیضاح ر اعلام کنند؛ وزارت آموزش و پرورش هم اعلام کرد جلسه استیضاح منتفی است.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: پس از نامه فانی به رئیس جمهور،روحانی او را برکنار و سیدمحمد بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش را بعنوان سرپرست این وزارت خانه تعیین کرد.
مهر
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
این شخص از اولش هم نباید وزیر می شد !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
بهتر نبود که خودت میرفتی تا بر کنار نشی ... هرچند شما خدمت خوبی به روحانی کردین به مجلس کردین تا اهداف انان را برای فریب معلمان پیش ببرید و وعده های توخالی و شعارهای دولت و مجلس را به دوش کشیدید اما نام خود را برای جامعه فرهنگیان بد گذاشتید ... یک بار در مجلس و دولت فریاد بر نیاوردید ... تهدید به استعفا نکردید ... حالا به پاس خوش خدمتی چگونه جبران خواهند کرد نمیدانم فعلا که اولین پاداششان برکناری شما بود .... ای کاش طرف معلمان رو میگرفتید تا مردانه نامتان در بین فرهیختگان جامعه زنده بماند ... کیسه ی گدایی دولت را با حذف بسیاری از مدارس و کلاسها و پاداشها و بودجه ها و دهها داستان دیگر که مجالش نیست به دوش گرفتید تا جایی که صدای رهبر معظم به گوش شما و مسئولین رسید که از شما ناراضی ست انهم فقط یک مقوله را عام گفتن .. و بقیه را حتما به شما و دولت برای وزیر بعد خواهند فرمود .. اقای روحانی نمایش بس است و وعده ی تو خالی را در زمین وزیر بعدی نندازید که این خیانتی بزرگ است و مثل مرد الان قبل انتخابات بگویید ...
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: