bazarnews

کد خبر: ۸۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد:
جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در اظهاراتی ضمن انتقاد از بیت کوین گفت: گمان نمی‌کنم که بتوان به طور فراگیر از بیت کوین به عنوان یک سازو کار پردازش تراکنش‌ها استفاده کرد.

گروه بازاردیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ جنت یلن که به تازگی بر کرسی وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا تکیه زده است، در اظهاراتی ضمن انتقاد از بیت کوین گفت: گمان نمی‌کنم که بتوان به طور فراگیر از بیت کوین به عنوان یک سازو کار پردازش تراکنش‌ها استفاده کرد.

او در ادامه افزود که بیت کوین روش بسیار ناکارآمدی برای انجام تراکنش‌ها است و میزان انرژی مصرفی در شبکه این رمزارز نیز برای پردازش تراکنش‌ها سرسام آور است.

بیت کوین ابزار مناسبی برای پردازش تراکنش‌های مالی نیست
خانم یلن در ادامه اظهارات خود گریزی نیز به موضوع ارز‌های دیجیتال ملی زده و گفته است که هنوز ابهامات زیادی پیرامون این پدیده وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تأثیرات احتمالی این ابزار مالی نوظهور بر سیاست‌های پولی و چگونگی تعامل فدرال رزرو با کاربران خرد اشاره کرد.

خانم یلن که پیش‌تر در روز ۲۵ ژانویه توانست رأی اعتماد کنگره را برای وزارت خزانه داری ایالات متحده کسب کند، اخیرا ضمن تکرار موضع پیشین خود را در قبال رمزارز‌ها گفته است من طرفدار بیت کوین نیستم و آن را گونه اثربخشی از پول یا منبع پایداری از ارزش نمی‌دانم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: